حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقتی که زیاده خواهی افراد و توهم بعضی‌ها را می گیرد نهایتا نتیجه آن می‌شود که رهبری ما فرمودند هیچ لیستی کامل نیست و همه لیست‌ها در آن وجه کامل بودن و لازم بودن برای کمیسیون ها را ندارد.

وی ادامه داد: زمانی که حضرت آقا فرمودند که از لیست‌های مختلف استفاده کنید و با اهل فن هم مشاوره بگیرید و در انتخابات شرکت کنید تا بهترین افراد انتخاب شوند. ما  هم بعد از این سخنان رهبری تکلیف خودمان دانستیم و در همان روز لیستی ۳۰ نفره را از  لیست‌های مختلف تهیه کردیم، که البته اکثر آن از همین لیست جریان ائتلافی بود.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: تعداد ۱۵ نفر در دور اول و دور دوم به عبارتی، ۵ نفر در دور اول و ۱۰ نفر در دور دوم از لیستی که در مرحله اول به عنوان دلسوزان انقلاب و دور دوم به عنوان وفاق استفاده شده بود، وارد مجلس شدند.

کلیک کنید خواندنی است:   علت عقب‌نشینی دریای خزر چیست؟

بوربور تاکید کرد: اکنون اعتقاد داریم باید همه موضوعات را به عنوان یک تجربه به آن نگاه کنیم و بزرگان زیاده‌خواهی نکنند و افرادی هم که وارد مجلس می شوند از لیست‌های مختلف فکر نکنند که برتری خاصی نسبت به دیگران دارند و به این انتخاب مغرور نشوند. نهایتا باید همکاری  و همراهی داشته باشیم تا اینکه بتوانیم نتیجه لازم را به‌دست آوریم.

وی درباره سطح مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم گفت:مجلس دوازدهم چندان تفاوتی را با مجلس یازدهم نخواهد داشت. افرادی که در گذشته بودند را می‌شناسیم و کسانی که انتخاب شده اند را هم می‌شناسیم.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد: منتخبین باید بدانند  سخنان رهبری درباره مجلس انقلابی را فراموش نکنند و باید گونه‌ای رفتار کنند  تا این تعبیر رهبری از آن‌ها گرفته نشوند و همیشه به عنوان مجلس انقلابی مطرح شوند و حداقل در این ۴ سال عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند معیشت مردم را حل کنند.

کلیک کنید خواندنی است:   رهبرانقلاب روز رأی‌گیری ۱۲ فروردین ۵۸ در کدام شهر بودند؟

بوربور افزود: منتخبین جدید و قدیمی‌ها باید با یکدیگر همکاری داشته باشند. برخی از این دوستان با سابقه به نظر می‌رسد که مقداری خودنمایی دارند و حرف ما این است نباید در مجلس به دنبال سهم‌خواهی باشند.

وی درباره برگزاری انتخابات الکترونیک گفت: بسیار اتفاق خوبی بود. اما این مدل رای گیری برای ریاست جمهوری آیا عملی خواهد بود؟ برای انتخابات میان دوره‌ای عملی است؟ این مدل رای گیری برای انتخابات با تعداد نامزد کم بسیار عالی است، اما برای تعداد زیاد به نظر می‌رسد عملی نباشد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *