تهیه کننده این برنامه، با اشاره به رویکرد عدالت گستری و هویت محوری در دوره تحول صدا و سیما گفت: مرکز سیمرغ رسانه ملی هم با در نظر گرفتن سند تحول، ذیل برش‌های محتوایی آن همچون عدالت، پیشرفت، سبک زندگی و خانواده، هنر انقلاب و … تولید این برنامه را در دستور قرار داد.

حسین امانی با اشاره به برش پیشرفت در سند تحول گفت: برای مثال، ما به دنبال آن هستیم که از همه ظرفیت‌های ممکن برای روایت موفقیت‌ها و دستاورد‌های هم میهنان عزیز در جای جای کشورمان بهره ببریم و با الگوسازی از شخصیت‌های موفق از منظر ملی، به تقویت گفتمان پیشرفت کمک کنیم.

تهیه کننده «هم وطنز» با بیان اینکه اساس این برنامه همان‌گونه که از نام آن پیداست، مبتنی بر طنز و سرگرمی است، افزود: با وجود این سیاست، ما در جای جای برنامه به معرفی هر شهر، مردمان و مفاخر آن، فرهنگ و آداب و رسوم و … می‌پردازیم تا ذیل اصل عدالت رسانه‌ای، فرصت به همه شهر‌ها برای معرفی داده شود.

کلیک کنید خواندنی است:   تدارک نمایشگاه کتاب در روز دوم

امانی یکی از ارکان این برنامه را دعوت حاضران در استودیو از شهر‌ها و ترجیحا با لباس محلی دانست و گفت: مخاطبان رسانه ملی باید بدانند که بسیاری از مفاخر و شخصیت‌های مشهور ملی، در دامن کدام فرهنگ‌ها و چگونه رشد کرده‌اند و باید ریشه‌های هویتی آنها را مدنظر قرار داد.

«هم وطنز» با اجرای کامران تفتی که هر قسمت آن حدود ۶۰ دقیقه است، علاوه بر گفتگو‌ها، حدود ۳۸ آیتم اصلی و جانبی هم دارد که نمایش، استندآپ، شعر طنز، اجرای موسیقی‌های محلی و ملی، همخوانی، پشت صحنه نمایشی (بک استیج)، بازی، کارائوکه و دوبله با گویش محلی از جمله آنهاست.

شهاب عباسی، کارگردان «هم وطنز»، کوروش دهقان مجری طرح و میلاد پسندیده جانشین تهیه کننده است.

«هم وطنز» در ۴۰ قسمت تولید شده است که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش آن آغاز شده است. این برنامه هر شب حوالی ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

کلیک کنید خواندنی است:   دشمن نمی‌تواند پیشرفت گردشگری ایران را ببیند



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *