مهدی صالحی با اشاره به پروژ‌های آماده بهره‌برداری در یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار، اظهار کرد: پروژه‌های توسعه منطقه‌ای، محله‌ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان در محلات تعریف و با تلاش شبانه روزی کارکنان و تسهیل خدمت‌رسانی به شهروندان بر اساس نیاز‌ها و ظرفیت‌ها شناسایی شده و در چند بخش فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری طراحی و احداث شده است.

وی رفع مشکلات ترافیکی و ایمن‌سازی معابر را از دیگر طرح‌های اجرایی برشمرد و افزود: ساماندهی ترافیک میدان صنعت، شهید تیموری و میدان کوثر، تعریض بلوار دریا، ایمن‌سازی شبکه بزرگراهی، بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس، تقویت ناوگان اتوبوسرانی، مسقف کردن پایانه تاکسیرانی و همچنین اصلاح هندسی در نقاط پرترافیک از جمله طرح‌های ترافیکی آماده بهره‌برداری است.

شهردار منطقه۲ در ادامه به طرح‌های زیست محیطی اشاره کرد و گفت: طرح انتقال پساب شهرک قدس به مخزن بتنی میدان بوعلی در حدود ۵ کیلومتر یکی از مهم‌ترین طرح‌ها است که با هدف استفاده از منابع آب پایدار مانند پساب در آبیاری برخی از عرصه‌های فضای سبز اجرا شد. 

کلیک کنید خواندنی است:   در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

وی با بیان اینکه این طرح در دو فاز اجرا می‌شود، افزود: در فاز نخست طرح، لوله‌گذاری انتقال پساب از تصفیه‌خانه شهرک قدس به مخزن نیایش اجرا و فاز دوم در برنامه‌های سال جاری پیش بینی شده است.

صالحی گفت: به منظور بهبود شبکه معابر شهری و بزرگراهی و همچنین تسهیل در دسترسی تمام شهروندان و همچنین افراد کم توان به امکانات شهری، طرح‌های عمرانی در قالب مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها و همچنین اجرای عملیات روکش آسفالت اجرا شد.

شهردار منطقه ۲ در ادامه از بهره‌برداری تلویزیون شهری در ورودی ساختمان خبر داد و گفت: باهدف بهره‌گیری از ابزار‌های نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی، این تلویزیون در ورودی ساختمان جانمایی شد.

صالحی در ادامه به زیباسازی خیابان ستارخان اشاره کرد و گفت: ساماندهی منظر شهری میدان دریان نو، بهسازی زمین بازی بوستان‌ها و پایدارسازی بوستان پرواز از دیگر پروژه‌های اجرایی است.

کلیک کنید خواندنی است:   صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات

شهردار منطقه ۲ تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اولویت‌های منطقه برشمرد و گفت: احداث سوله ورزشی پونک و مجموعه ورزشی پردیسان، بازپیرایی زمین‌های ورزشی، راه‌اندازی مراکز کارآفرینی، پویاشهر، حسینیه بوستان پرواز، خانه مادر و کودک و همچنین خانه خلاقیت کودکان اوتیسم بخشی از این پروژه‌ها است.

منبع: شهر



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *