شاخص قیمت تولیدکننده بخش­‌های خدمات مشتمل بر ۱۳ بخش است که عبارتند از «آب‌رسانی، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت ­های تصفیه»، «تعمیر وسایل نقلیه موتوری و موتورسیکلت»، «حمل و نقل و انبارداری»، «فعالیت­‌های خدماتی مربوط به تأمین جا و غذا»، «اطلاعات و ارتباطات»، «فعالیت‌های بیمه»، «فعالیت ­های املاک و مستغلات» و «فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و فنی»، «فعالیت‌های اداری و خدمات پشتیبانی»، «آموزش»، «فعالیت‌های مربوط به سلامت انسان و مددکاری اجتماعی»، «هنر، سرگرمی و تفریح» و «سایر فعالیت­‌های خدماتی». گزارش شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات به صورت فصلی و سالانه منتشر می‌شود.

تغییرات شاخص بخش ­های خدمات نیز به شرح ذیل است:

ـ شاخص گــروه «آب‌رسانی، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت‌های تصفیه» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۳۶۰.۸ که نسبت به سال قبل ۳۲.۴ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «تعمیر وسایل نقلیه موتوری و موتورسیکلت» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۱۷۵۳.۰ که نسبت به سال قبل ۶۸.۵ درصد افزایش یافته است.

کلیک کنید خواندنی است:   زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد

ـ شاخص گــروه «حمل و نقل و انبارداری» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۹۶۵.۰ که نسبت به سال قبل ۴۵.۶ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «فعالیت­‌های خدماتی مربوط به تأمین جا و غذا» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۳۰۸۵.۷ که نسبت به سال قبل ۸۶.۵ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «اطلاعات و ارتباطات» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۳۶۲.۸ که نسبت به سال قبل ۱۷.۹ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «فعالیت‌های بیمه» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۴۰۵.۶ که نسبت به سال قبل ۳۱.۳ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «فعالیت­‌های املاک و مستغلات» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۴۲۷.۱ که نسبت به سال قبل ۴۳.۸ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «فعالیت­‌های حرفه ­ای، علمی و فنی» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۵۵۹.۰ که نسبت به سال قبل ۴۰.۳ درصد افزایش یافته است.

کلیک کنید خواندنی است:   خط دریای ایران و عراق با اولویت دوبندر راه اندازی می شود

ـ شاخص گــروه «فعالیت­‌های اداری و خدمات پشتیبانی» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۱۳۷۸.۳ که نسبت به سال قبل ۴۷.۸ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «آموزش» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۶۹۲.۵ که نسبت به سال قبل ۵۲.۸ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «فعالیت­‌های مربوط به سلامت انسان و مددکاری اجتماعی» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۱۳۱۳.۸ که نسبت به سال قبل ۵۹.۵ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «هنر، سرگرمی و تفریح» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۱۰۶۴.۳ که نسبت به سال قبل ۶۵.۲ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «سایر فعالیت­‌های خدماتی» در ســال ۱۴۰۲ برابر است با ۱۲۴۷.۵ که نسبت به سال قبل ۶۲.۴ درصد افزایش یافته است.

منبع: روابط عمومی مرکز آمار



Source link

کلیک کنید خواندنی است:   فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 

خواستی کلیک کن:

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *