رکوردداران جنایت، قتل، ترور، کشتار و در کنار آن برترین‌های مزدوری و همراهی با دشمنان این آب و خاک را با خود همراه دارند. گروهک تروریستی منافقین پرچم‌دار خباثت و سبوعیت جمعی است که اساس و جوهره ذاتی‌اش بر دروغ، جنایت و خیانت شکل گرفته شده است.

 از ابتدای انقلاب و طبق آمار‌های رسمی موجود، حدود ۱۷ هزار نفر را در کشور کشته و ترور کردند و در سریالی طولانی نزد اصلی‌ترین دشمنان وطن از صدام و بعثی‌ها در عراق گرفته تا شیطان بزرگ خوش رقصی‌ها کردند و در تمام این سال‌ها تروریست اجاره‌ای آنان شدند. در جنگ تحمیلی در کنار دشمن بعثی با فرزندان وطن جنگیدند و موجب بروز خسارت‌های بی‌شمار جانی، مالی و اطلاعاتی به کشور شدند.

در ریشه‌های فکری و رفتاری آنان منافع ایران و ایرانی معنایی ندارد و همه چیز حتی جزئی‌ترین افکار ذهن شما باید تابع ایدئولوژی مسموم این فرقه گمراه کننده باشد.

کلیک کنید خواندنی است:   بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟

در سیزدهمین جلسه بررسی دادگاه این گروهک تروریستی یک عضو جداشده منافقین پیرامون «دیکتاتوری مریم رجوی» صحبت کرد.

نام و تصویر این فرد به دلایل امنیتی منتشر نشده و به صورت غیرحضوری در دادگاه صحبت کرد.

این فرد که سابقه ۲۲ سال زیستن در این سازمان را داشته است در بخشی از فیلمی که منتشر شده می‌گوید: «وحشت آفرینی، خشونت و ترور در سازمان مجاهدین نه منحصر به جمهوری اسلامی و نه منحصر به یک مقطع خاص می‌شود.»

وی می‌گوید: «تا به امروز از مسئولان سازمان ندیدیم یا جایی ندیدید که مریم رجوی به سوال خبرنگاری پاسخ دهد یا اگر جایی هم به سوالی پاسخ می‌دهد خبرنگار از خودشان است و سوال از پیش مشخص شده است، یا جایی مناظره شود حتی در فضای مجازی یک جایی باشد که نظر دیده شود.»

کلیک کنید خواندنی است:   زندگی با بچه‌های همسر زیر یک سقف

منبع: مهر



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *