میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و امور استخدامی‌کشور، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر و هیأت همراه از پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در مناطق دربند واقع در شهرستان شمیرانات، چیتگر در منطقه ۲۲ تهران، عوارضی تهران- قم و همچنین پایگاه اقماری واقع در آزادراه قم-تهران (محدوده حسن آباد) بازدید کردند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی‌کشور و هیئت همراه پس از بازدید از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند و گفتگو با عوامل عملیاتی مستقر، به پایگاه امداد و نجات چیتگر در منطقه ۲۲ تهران رفتند و ضمن بازدید از فضای کشیک نجاتگران، انبار امدادی، کلاس آموزشی و توان لجستیکی، در نشستی با مسئولین و عوامل عملیاتی کادر و داوطلب حاضر در پایگاه گفتگو کردند.

اقدامات هلال احمر در نوروز باعث کاهش حوادث شد

در این نشست، دکتر لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی‌کشور عنوان کرد:ین بازدید‌ها بهانه‌ای است تا از زحمات شما اعضای کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر دوست داشتی قدر دانی کنیم که با زبان روزه در طول نوروز خدمات رسانی می‌کردید.

کلیک کنید خواندنی است:   ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب در آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند

لطیفی اضافه کرد: اقدامات ویژه هلال‌احمر تحت مدیریت دکتر کولیوند، رئیس کوشا و تلاشگر جمعیت هلال احمر به کاهش حوادث در نوروز امسال کمک کرد و بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر از داوطلبان بدون هیچ چشم داشتی در ایام نوروز در خدمت هموطنان بودند که از تک تک این عزیزان قدردانی می‌کنم.

رئیس سازمان اداری و امور استخدامی‌کشور در جمع مدیران و عوامل عملیاتی پایگاه امداد و نجات چیتگر اضافه کرد:ر زمان حادثه نگاه مردم پس از خدا به اعضای جمعیت هلال‌احمر است و همه باید تلاش کنیم تا تمامی مردم کشور داوطلب هلال‌احمر شوند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی‌کشور در بخش بعدی بازدید با همراهی رئیس جمعیت هلال احمر و هیئت همراه، با حضور در پایگاه امداد و نجات عوارضی آزادراه تهران-قم، ضمن اقامه نماز ظهر و عصر در کنار نجاتگران این پایگاه و بازدید از فضا و نحوه خدمت رسانی پایگاه و عوامل آن به هموطنان، به پایگاه امداد و نجات و اقماری حسن آباد، یادمان امام خمینی (ره) واقع در آزادراه قم-تهران رفتند و از ظرفیت و فضای انبار‌های پایگاه اقماری و نیز نحوه خدمت رسانی عوامل عملیاتی پایگاه امداد و نجات حسن آباد به حادثه دیدگان محور مربوطه مطلع شدند.

کلیک کنید خواندنی است:   ۹۸۰ هزار وسیله نقلیه هنوز به تهران بازنگشته‌اند

در پایان این بازدید، رئیس سازمان اداری و استخدامی‌کشور از طریق ارتباط رادیویی دیجیتال، ضمن تبربک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات عوامل عملیاتی سراسر کشور و تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

منبع:  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *