وحید امیری  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی  مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: با  وجود اینکه بردیم، اما  ناراحت هم هستیم، چون هواداران زیادی به عشق نساجی به ورزشگاه آمده بودند، اما فوتبال همین است یک تیم می‌برد و یک تیم بازنده می‌شود. امیدوارم نساجی در ادامه بتواند در لیگ برتر ماندگار شود با جو حشتناکی که در ورزشگاه خودش دارد.

او افزود: این مسابقه بازی مرگ و زندگی برای ما و نساجی بود و نیمه اول فوق العاده خوب بودیم، اما نیمه دوم بعد از ۱۰ نفره شدن انسجام تیمی خود را حفظ کردیم و خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و در این بازی می‌توانست اتفاق دیگری رخ بدهد.

امیری درباره  اینکه قراردادش برای فصل آینده تمدید خواهد شد یا نه گفت: باور کنید همه بازیکنان فقط تمرکزشان روی مسابقات باقی مانده لیگ است و از هفته قبل بازیکنان قول دادند که به این موضوع فکر نکنند و بازی به بازی پیش می‌رویم. پرسپولیس تیمی است که همه دوست دارند در آن بمانند و همه عاشقش هستند و به احترام این تیم ۴ بازی دیگر صبر می‌کنیم.

کلیک کنید خواندنی است:   کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

او درباره  احتمال رفتن به خیبر خرم آباد برای فصل آینده گفت: سوال حاشیه‌ای نپرسید، تیم خیبر خرم آباد عزیز است و پرسپولیس تیم بزرگی است که ۸ سال در این باشگاه زحمت کشیده ام.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *