مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از بررسی میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: ارزیابی ارائه خدمات در دور دوم سفر‌های نوروزی ادامه دارد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر صبح یکشنبه از تداوم اجرای طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طی اجرای این طرح در چهارمین روز از سال نو، میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی ستاد سفر‌های نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه تمام تلاش و کوشش حوزه مدیریت بحران در امر نظارت بر فعالیت دستگاه ها، خدمت رسانی حداکثری به مردم است، گفت: همه برنامه ریزی‌ها حول این محور است که یک نوروز ایمن و بدون چالش برای هموطنان عزیز و مسافران رقم بخورد.

کلیک کنید خواندنی است:   آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

وی افزود: هدف از حضور در مبادی ورودی و خروجی این بود که به صورت حضوری و چهره به چهره میزان رضایتمندی مردم از خدمات نوروزی و انتظاراتی را که دارند، مورد بررسی قرار بگیرد. 

یزدی مهر به بازدید از فعالیت‌های پلیس راه، امداد و نجات، اورژانس، راهداری، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دیگر بخش‌های ستاد سفر‌های نوروزی مستقر در محور‌های مورد اشاره و عنوان کرد: ارائه تمام خدمات، مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفته و فرم‌های ارزیابی تکمیل شده اند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان کرد: ارزیابی نحوه خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید و موج دوم سفر‌های نوروزی ادامه خواهد داشت.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *