شبکه ضدانقلاب من و تو بعد از ۱۳ سال تعطیل شد. شبکه‌ای که مدعی بود مخاطبانی برای خود دست و پا کرده است، اما نقطه متناقض این ادعا این بود که اگر این شبکه بینندگانی داشت پس چرا از گرفتن یک حامی مالی عاجز ماند و حتی نتوانست به پشتوانه مخاطبان ادعایی خود آگهی تبلیغاتی برای تامین هزینه‌های خود اخذ کند. شبکه‌های مختلف دنیا از یک یا حتی هر دو صورت برای ادامه حیات خود استفاده می‌کنند.

این در شرایطی بود که در زمان انتهای کار این شبکه منحله مجریان آن برای تامین هزینه‌های شبکه منوتو از ایرانیان خارج از کشورش درخواست می‌کردند که هر کدام چند دلار به این شبکه کمک کنند، اما حتی با اجرای این شو مظلومانه نیز نتوانستند ایرانیان خارج از کشور را متقاعد کنند.

«کیوان عباسی» مدیر شبکه منحله من و تو اخیرا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس حال و روز خود را اینگونه توصیف کرده است: «بسیاری از شما جای خالی یک شبکه تلویزیونی ملی گرا را حس می‌کنید و خواستار تاسیس آن هستید. ولی به نظر شما، در شرایط فعلی در خارج از کشور با واقعیت محدودیت‌ها، هزینهٔ چنین شبکه تلویزیونی چگونه باید تامین شود؟»

کلیک کنید خواندنی است:   لجن پراکنی‌ها نتیجه‌ای در انتخاب درست مردم ندارد

توئیت

پس از انحلال شبکه من و تو حرف و حدیث‌هایی درباره بازگشایی این شبکه با نام جدید مطرح شد، اما با توجه به پست جدید عباسی مشخص است که عوامل این شبکه به دنبال تاسیس شبکه جدید هستند و این هدف را دنبال می‌کنند، اما تاکنون تلاش‌های آنان برای رسیدن به مقصود خود بی‌نتیجه مانده است؛ چراکه نتوانسته‌اند که حامی مالی در این حوزه برای خود دست و پا کنند تا اینکه وی با حال استیصال این پست را منتشر کرده تا شاید بتواند راهی برای این موضوع بیابد.

توئیت

اینکه تلاش‌های مدیر شبکه منحله من و تو و عواملش تاکنون برای یافتن سرمایه گذار بی‌ثمر بوده نشان دهنده برند سوخته و ایده منقضی شده این شبکه است.

توئیت

شبکه آزادی که گفته می‌شود کیوان و مرجان عباسی سعی در راه اندازی آن دارند از جمله تلویزیون‌های ضدانقلاب بود که توسط «فریبرز عباسی» پدر، این دو اداره می‌شود که سالیان سال است که آن نیز منحل شده است.

کلیک کنید خواندنی است:   اسرار موفقیت امام صادق (ع) در تقویت بنیان‌های وحدت امت اسلام

منبع: فارس



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *