سید سعید راد مدیرعامل بازرگانی دولتی گفت: خرید تضمینی گندم از ۲۰ فروردین آغاز شد و تا صبح جمعه ۱۵ اردیبهشت، بالغ بر ۸۵۵ هزارتُن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با اعلام اینکه با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی، نسبت به اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیدات لازم از جمله به‌کارگیری کامل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای انتقال گندم‌های خریداری شده استان خوزستان به انبارها و سیلوها اقدام شد، افزود: از ۵۰ هزارتُن گندم باقی‌مانده در مراکز روباز با پوشش‌دهی دقیق و چادرکشی سریع بر رویِ گندم‌ها اقدام شد.

راد با تأکید بر اینکه صیانت از گندم‌هایی که حاصل دسترنج کشاورزان است را وظیفه خود می‌دانیم و با استفاده از تمام امکانات موجود، پایِ کار جمع‌آوری گندم‌های خریداری شده در استان خوزستان آمدیم، افزود: تلاش می‌کنیم تا یکی دو روز آینده، نسبت به انتقال گندم‌های باقی ‌مانده به انبارها و سیلوها اقدام کنیم.

کلیک کنید خواندنی است:   تمایل آنکارا برای ادامه صادرات گاز بین ایران و ترکیه

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تقدیر و تشکر از تمامی تلاشگرانی که به صورت شبانه‌روزی برای انتقال گندم‌های استان خوزستان به میدان آمدند، گفت: جا دارد از تدابیر و پیگیری‌های رئیسجمهور و معاون اول و وزیر جهاد کشاورزی و مساعدت‌های استاندار خوزستان و همه ادارات استان خوزستان در جریان عملیات جهادی صیانت از گندم‌های خریداری شده قدردانی کنم.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *