چند روز قبل دختر جوانی به پلیس مراجعه و از تهدید‌های خواستگار سابقش شکایت کرد. او گفت: مدتی قبل در فضای مجازی با نوید آشنا شدم، بعد از مدتی هم پیشنهاد ازدواج به من داد. اما همانطور که زمان می‌گذشت و بیشتر و بیشتر با نوید آشنا می‌شدم، از رفتارهایش متوجه شدم که نمی‌شود با او زندگی کرد. به همین دلیل بعد از مدتی به او پاسخ منفی دادم و رابطه ام را قطع کردم.

او ادامه داد: مدتی بعد در مسیر خانه یکی از اقوامم، او را دیدم و خواست باهم صحبت کنیم. اما به نوید توجهی نکردم و از آنجا دور شدم. نمی‌دانستم او در تعقیبم است و زمانی که داشتم تلفنی صحبت می‌کردم او گوشی را از دستم قاپید. نوید ناپدید شد و بعد از آن با او تماس گرفتم و او مرا تهدید کرد که اگر به خواسته‌هایش تن ندهم و به او پاسخ مثبت ندهم، عکس و فیلم‌های خصوصی را که در گوشی دارم در فضای مجازی منتشر خواهد کرد. عکس‌های شخصی که اگر منتشر می‌شد بی شک من به زندگی‌ام پایان می‌دادم.

کلیک کنید خواندنی است:   همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک

با شکایت دختر جوان تحقیقات آغاز و بعد از تأیید اظهاراتش، نوید بازداشت شد. پسر جوان زمانی که در مقابل بازپرس دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت، گفت: قصدم آزار رساندن به شیما نبود، فقط می‌خواستم با تهدید نظر او را تغییر دهم و کاری کنم که او به ازدواجم پاسخ مثبت دهد. من به شیما بسیار علاقمند هستم و نمی‌توانم بدون او زندگی کنم.

به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، پسر جوان در اختیار اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

روزنامه ایران



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *