چندی قبل، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از ربوده شدن دختر ۱۷ ساله‌اش خبر داد. وی وقتی به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت به افسر پرونده گفت: یکی از اراذل و اوباش محل چندی قبل به خواستگاری دختر ۱۷ ساله‌ام آمده بود، اما به‌خاطر اینکه سابقه خوبی نداشت و در محل همه او را به شرارت و مصرف مشروبات الکلی و بدنامی می‌شناختند به او جواب رد دادیم.

 اما او ما را تهدید کرد و کینه به دل گرفت. در حالی که زیاد تهدیدهایش را جدی نگرفته بودیم، اما ناگهان به خانه ما حمله کرد و با دوستانش پس از شکستن قفل در خانه با میله آهنی وارد خانه شدند. مشخص بود مشروب خورده و مست کرده‌اند و در حالت طبیعی نبودند.

پس از ورود به خانه آنها با ضرب‌وشتم ما، دخترم را ربودند و به زور به سمت خودروی خود بردند. از سر و صدای ما همسایه‌ها به کوچه ریختند و یکی از آنها که مرد جوانی بود می‌خواست مانع بردن دخترم از سوی آنها شود و نجاتش دهد که او را از طبقه دوم راه‌پله‌های ساختمان به پایین پرتاب کردند!

کلیک کنید خواندنی است:   مراقب کلاهبرداری‌ها با شگرد فاکتورسازی باشید

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خیلی زود راهی صحنه جرم شدند و پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته، پلاک خودروی موردنظر را شناسایی کردند که در ادامه نیز تردد خودرو آنها در حوالی شهرستان آمل ردیابی شد.

اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری ۳ مرد جوان ادامه داشت، اما هنگامی که آنها متوجه شدند از سوی پلیس تحت تعقیب هستند دختر جوان را رها کردند و هر کدام به سمتی متواری شدند.

پس از بازگشت دختر جوان به خانه‌اش تحقیقات جنایی ادامه پیدا کرد و مشخص شد خواستگار شرور در خانه پدرش واقع در محله قرچک مخفی شده است که بلافاصله کارآگاهان راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت او را طی یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی دختر جوان با همدستی ۲ نفر از دوستانش اعتراف و عنوان کرد به خاطر اینکه مشروبات الکلی مصرف کرده مرتکب جرم شده است.

کلیک کنید خواندنی است:   توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان در شرق تهران

با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش فراری دیگر ادامه دارد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *