پیکار‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۳ تا ۲۸ فروردین در بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار خواهد شد. امروز (پنجشنبه) پیکار‌های پنج وزن ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کشتی آزاد برگزار می شود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور اول با نتیجه ۴ بر ۲ اولوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر سئون هو یو از کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این دیدار عباس رحمان‌اف از ازبکستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. رحمان در مبارزه فینال تولگا توموراوچیر دارنده برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی از مغولستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و نخستین مدال طلای تیم ملی کشورمان در این مسابقات را به گردن آویخت. رحمان در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو مغلوب این آزادکار مغولستانی شده بود و انتقام آن شکست را از او گرفت.

کلیک کنید خواندنی است:   قلی‌زاده زیر تیغ جراحان/ بازی‌های فصل برای هافبک تیم‌ملی تمام شد

در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱۰ مغلوب اودیت از هند شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی به گروه بازنده‌ها رفت. خواری در این گروه با نتیجه ۶ بر ۴ از سد آلماز سامانبیکوف از قرقیزستان گذشت و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب کوم هیوک کیم از کره شمالی شد و در جایگاه پنجم ایستاد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *