شاوردیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آرا شاوردیان نماینده ارامنه تهران و شمال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعتراضات دانشجویان در کشور‌های غربی به جنایات اسرائیل در فلسطین گفت: اعتراضات دانشجویی که در کشور‌های غربی توسط استادان و دانشجویان علیه جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود نشان می‌دهد جنایات این رژیم آن‌قدر گسترده است که هرچه سعی می‌کنند بر روی جنایات خود در غزه و شهر‌های دیگر فلسطین و همچنین جنایتی که در کنسولگری کشورمان در سوریه انجام دادند سرپوش بگذارند تا افکار عمومی را منحرف کنند، اما بازهم توان مخفی کردن جنایات خود را ندارند.

وی اظهار کرد: جنایاتی که در غزه انجام می‌شود و حملاتی که به بیمارستان‌ها و اماکن دینی اعم از مسلمانان و مسیحیان می‌شود نشان می‌دهد که دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها می‌بینند که سردمدارانشان حامی رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستند لذا سعی می‌کنند صدای آن قشر فرهیخته در مقابل این جنایات باشند.

کلیک کنید خواندنی است:   از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار/ روز قدس امسال چه تفاوتی با سال‌های گذشته دارد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: شاهد هستیم که سردمداران آمریکا و اروپا تحمل اعتراض دانشجویان و استادان خود را ندارند. 

وی ادامه داد: اعتراض دانشگاهیان به حق است، چون سیاست‌های مداخله‌جویانه کشورهایشان در منطقه و حمایت از یک رژیم غاصب را محکوم می‌کنند، اما دولت‌های غربی تحمل این اعتراضات را ندارند، جالب اینکه خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند. 

شاوردیان تصریح کرد: غربی‌ها خود را مدعی عدالت، حقوق بشر و حامی گروه‌های مختلف قومی، جنسی و مذهبی می‌دانند، اما براساس منافع خود با حضور نظامی در منطقه از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و به جنایات اسرائیل در فلسطین مشروعیت می‌دهند.

نماینده ارامنه تهران و شمال کشور بیان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد مثل NGOها، دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها که دغدعه‌مند افراد بی‌گناه هستند و یک تفکر آزادی‌خواه دارند می‌توانند با جنبش خود جلوی جنایات در غزه را بگیرند. 

کلیک کنید خواندنی است:   آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند جامعه ارامنه را با زور و تهدید وادار به کوچ اجباری کند تا با جنایاتی که در خاک فلسطین انجام می‌دهد زمین‌های ارامنه در بیت‌المقدس را غصب کند لذا نتیجه این می‌شود که آزادی‌خواهان بیدار می‌شوند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی شروع شده و این روز خیلی دور نیست.

شاوردیان گفت: با جنایاتی که اسرائیلی‌ها انجام دادند الان همه آزادی‌خواهان در سراسر دنیا از شرق تا غرب به آن معترضند.

وی تصریح کرد: سران کشور‌های غربی برای سرکوبی معترضان تلاش می‌کنند، اما اگر هم موفق شوند موفقیتشان کوتاه‌مدت خواهد بود و باز شکست می‌خورند همان‌طوری که رژیم صهیونیستی شکست می‌خورد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *