در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سریال «نون‌خ» پخش خود را از فصل‌یک آغاز کرد؛ سریالی که به مرور به اوج رسید و شخصیت‌های آن میان مخاطبان جا افتاد که یکی از آنها نقش سلمان بود. کاظم نوربخش با سریال نون‌خ و نقش سلمان یک‌شبه ره صدساله را در بازیگری رفت.

پررنگ‌شدن این کاراکتر از فصل‌دوم شروع و در فصل‌های بعدی سریال به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها و چهره‌ها تبدیل شد و برای نوربخش شهرت زیادی را به ارمغان آورد و او ازجمله بازیگران شناخته‌شده کردستان و شهرستان بیجار است که عمده فعالیت‌هایش به حضور روی صحنه متمرکز بوده است.

او توسط سعید آقاخانی که همشهری اوست و سابقه آشنایی و دوستی با هم دارند، برای بازی در این سریال دعوت شد. 

کاظم نوربخش درباره فصل پنجم نون خ و بازخوردهایش گفت: در فصل پنجم نون خ با شیرین ازدواج کردم و این فصل سریال سختی‌های خاص خودش را داشت.

کلیک کنید خواندنی است:   «محفل» و «زندگی پس از زندگی»، پرمخاطب‌های تعطیلات نوروز

وی ادامه داد: البته ما قرار بود ماه عسل برویم، اما درگیر داستان‌های فصل پنجم شدیم و تا روز آخر با سختی این قصه همراه بودیم و نتوانستیم ماه عسل خود را ادامه بدهیم.

نوربخش عنوان کرد: از فصل اول که این سریال پخش شد مردم خیلی به ما لطف داشتند و تا همین الان شرمنده محبت مردم هستیم.همیشه دوست دارم دل مردم شاد و لب آنها خندان باشد و هر کاری که انجام می‌دهیم برای مردم است.

وی درباره سختی‌های این فصل تصریح کرد: هر سریالی حتی سریال‌هایی که در خانه تصویربرداری می‌شوند سختی‌های خاص خود را دارند، اما سریالی که لوکیشن ثابت نداشته باشد و همیشه در جاده و مینی‌بوس باشد سختی‌های بیشتری دارد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *