ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده مرزن آباد گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل لاسم تا گزنک، محدوده وانا و  محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گیلاوند و زیرآب و آزادراه تهران-پردیس محدوده آزادراه گزارش شده است.

او اظهار کرد: تردد روان در آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال دارای بارش باران و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کلیک کنید خواندنی است:   روزانه ۱۱۰۰ تن مرغ در تهران توزیع می شود

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت:  ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا کمالشهر و آزادراه قزوین-کرج محدوده مهرشهر گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  بیان کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-ساوه محدوده نسیم شهر را شاهد هستیم.  

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، تهران، البرز، هرمزگان، قزوین، زنجان، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *