مرجانه دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون در ۵۶ سالگی با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و گفت: مدتی بود با خودم بر روی این تصمیم کلنجار می‌رفتم که باید آن را بگیرم یا نه.

وی افزود: این خبر و تصمیم برای خودم خیلی ناگوار است و شاید برای خیلی از شما اینگونه نباشد.

این بازیگر بیان کرد: طبیعی است بعد از ۴۶ سال کار کردن در یک حرفه، تصمیم برای خداحافظی از آن سخت باشد. 

وی تصریح کرد: من از کودکی این حرفه را آغاز کردم، با آن رشد کردم، بزرگ شدم و به این سن رسیدم و دل کندن از آن خیلی سخت است.

گلچین خاطرنشان کرد: این تصمیمی بود که باید بالاخره گرفته می‌شد؛ فکر کردم در آغاز سال جدید اعلام کردن آن خیلی درست‌تر باشد.

کلیک کنید خواندنی است:   «لوطی» فیلمی برای حر مدافعان حرم

این بازیگر پیشکسوت که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی «آینه» پا به تلویزیون گذاشت، در سریال‌های متعددی همچون «بزنگاه»، «دار و ندار»، «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ»، «شمس العماره»، «نقطه سر خط»، «دزد و پلیس»، «شب عید»، «زوج یا فرد» و «بوتیمار» به ایفای نقش پرداخته است. 

او در دو دهه اول حیات هنری خود در نقش‌های کاملا جدی ظاهر می‌شد اما در دهه هشتاد به ایفای نقش‌های طنز و کمدی روی آورد و بازی‌های ماندگاری را از خود در ذهن بینندگان تلویزیون به یادگار گذاشت.

لازم به ذکر است مرجانه گلچین برای بازی در سریال «سه دونگ سه دنگ» و «شمس العماره» در جشن تلویزیونی جام جم توانست بهترین بازیگر زن شود.



Source link

کلیک کنید خواندنی است:   «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند

خواستی کلیک کن:

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *