سید افقهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیدهادی سید افقهی کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تداوم پر قدرت جنبش دانشجویان غرب علیه جنایات اسرائیل گفت: این امر یک تحول بنیادین بوده و نمی‌توان آن را سطحی تلقی کرد و البته هنوز عده‌ای متوجه این تحول عظیم نیستند و برخی نیز تلاش می‌کنند تا آن را کم اهمیت جلوه دهند.

او افزود: در جریان کشتار مردم مظلوم فلسطین در غزه مردم غرب از جنایات صهیونیست‌ها به ستوه آمده اند و این اتفاق که از آمریکا شروع شد و اکنون مانند آتش در یک گندم زار با سرعت باور نکردنی تمام جهان را در بر گرفته و انتفاضه‌ای جدید شکل داده است.

سید افقهی متذکر شد: در کتب درسی غرب نحوه غارت کردن اقتصاد کشور‌های دیگر آموزش داده می‌شود و هدف عرب تنها تجمیع ثروت است.

کلیک کنید خواندنی است:   «گروسی» به ایران می‌آید

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا گفت: دانشجویان غرب برای آزادی خواهی مورد قبیح‌ترین رفتار از سوی نیرو‌های پلیس کشور‌های خودشان قرار گرفتند. تحول کنونی قطعا منجر به یک انقلاب و تغییرات گسترده در ساختار حاکمیتی غرب خواهد شد.

او ادامه داد:غرب باید تکلیف خود را مشخص کند که می‌خواهد همچنان حامی یک رژیم کودک کش باقی بماند و به زیاده خواهی‌های خود ادامه دهد و یا تغییر شیوه می‌دهد. 

سید افقهی بیان کرد: جامعه غرب امروز متوجه شده است که مساله آزادی و دموکراسی در کشورهایشان تنها یک فریب است و در کاخ سفید بیشتر مقامات صهیونیست هستند و بایدن با رفتاری که بامردم کشور خود دارد و همچنین طرفداری از یک رژیم صهیونیست شانس خود را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از بین برده است.



Source link

کلیک کنید خواندنی است:   دعوت از همه کشور‌ها برای پیوستن به جنبش «تعهد به خانواده»
سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *