ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با تشدید بارش ها و بروز سیل در شهرهای جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان،  هرمزگان و خوزستان شاهد آبگرفتگی معابر و محورهای جنوبی کشور هستیم گفت: ۲۵ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بروز سیل مسدود شده اند که امیدواریم با همکاری نیروهای راهداری هرچه سریعتر این محورها بازگشایی شوند.

وی افزود: با توجه به انسداد محورهای اصلی ، فرعی و روستایی به مسافران توصیه می شود که از سفرهای غیر ضروری به این محورها پرهیز کرده و در صورت انجام سفر حتما از آخرین وضعیت جوی محورها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی گفت:  در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار ، محدوده های پل دزدبن ، انارک ، هزارچم ، ولی آباد و حدفاصل وینه تا بیلقان،محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده شهر دماوند و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود هستیم.

کلیک کنید خواندنی است:   مالیات تولید برای سومین سال پیاپی کاهش می‌یابد

وی افزود:  تردد روان در محور هراز و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده پل کلاک، آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده های پل کردان و مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک ،  آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر گزارش شده است.

او تاکید کرد:ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع،محور امامزاده داود – تهران در برخی از مقاطع ومحور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است‌.

محرابی نیا  همچنین درباره آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های تهران ، البرز ، اصفهان ، اردبیل ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، همدان و کردستان گزارش شده است.

کلیک کنید خواندنی است:   قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۰ فروردین ماه



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *