۲ دیدار معوقه  از مسابقات هفته شانزدهم و هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه در تبریز و اراک برگزار می‌شود و تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در حساس‌ترین بازی سال جدید به مصاف یکدیگر می‌روند.

تراکتور- سپاهان/ ساعت ۱۹:۳۰

بازی معوقه  حساس و مهم  هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

سوت این بازی  هنوز زده نشده، تنش بین مدیران این ۲ تیم بالا گرفته است. رضا فتاحی مدیر سپاهان تهدید  کرد که اگر باز هم شاهد لیزر انداختن از سوی هواداران تبریزی باشند، در هر لحظه از بازی، تیم را بیرون می‌کشیم. البته مدیران باشگاه تراکتور هم به این موضوع واکنش نشان دادند.

تیم‌های تراکتور و سپاهان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که با توجه به شرایط جدولی هر ۲ تیم نیاز به ۳ امتیار این بازی دارند تا همچنان در کورس مدعیان قهرمانی بمانند.

کلیک کنید خواندنی است:   شکست پرگل خانگی تراکتور مقابل ذوب آهن/ سپاهان از کورس قهرمانی جا ماند

تیم سپاهان حدود ۳ سال و ۴ ماه هست که نتوانسته تیم تراکتور را در تبریز شکست بدهد و آخرین برد طلایی پوشان در سال ۱۳۹۹ به دست آمد؛ جایی که شاگردان نویدکیا با تک گل محمد نژاد مهدی از سد سرخپوشان تبریزی با هدایت علیرضا منصوریان گذشتند.

جدال مورایس و خمز مربیان اسپانیایی و پرتغالی به جذابیت این بازی می‌افزاید.

۲ تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال ۳۵ مرتبه برابر یکدیگر صف آرایی کردند که ۱۷ برد سهم سپاهان و ۹ برد سهم تراکنور و ۹ بازی هم به تساوی کشیده شد. طلایی پوشان ۵۰ گل زده اند و در مقابل ۳۶ گل هم از حریف تبریزی خود دریافت کردند.

 آلومینیوم- هوادار/ ساعت ۱۹:۱۵

دیدار معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های آلومینیوم و هوادار امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

کلیک کنید خواندنی است:   ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ

تیم آلومینیوم بعد از ۳ باخت متوالی در آخرین بازی سال گذشته توانست از سد تیم نساجی عبور کرده و  نوار ناکامی‌های خود را قبل از سال جدید قطع کند. این تیم با ۲۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان مجتبی  حسینی می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم هوادار رتبه خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

در آن طرف، تیم هوادار بعد از ۲ باخت متوالی برابر تیم‌های تراکتور و استقلال با ۱۹ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

شاگردان مسعود شجاعی می‌خواهند که با کسب امتیاز برابر تیم آلومینیوم از انتهای جدول فرار کنند، اما کار سختی در اراک پیش رو دارند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *