سرهنگ مهدی افشاری  گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل فروش لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در فروشگاهی در خیابان شریعتی تهران دپو و نگهداری شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم در این خصوص انجام شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اقدام به بازرسی از این فروشگاه کردند که در جریان آن چندین دستگاه لوازم خانگی خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود، از این محل کشف شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره اقلام کشف شده از این فروشگاه نیز اظهارکرد: کالا‌ها شامل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه خارجی بود که کارشناسان ارزش ریالی آن را بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند. 

کلیک کنید خواندنی است:   سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه

افشاری با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، گفت: همچنین پرونده قضایی هم در این خصوص تشکیل شد که به همراه متهم و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *