سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف انبار شیرآلات قاچاق از انباری در محدوده غرب تهران شدند.

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در اتوبان شهید لشگری تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس محل موصوف را بازرسی کرده که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده و کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده و اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و در اصل فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌ها شامل تعداد ۴۳۰۷ قطعه شیرآلات خارجی قاچاق محصول کشور ترکیه بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کلیک کنید خواندنی است:   راهکاری برای تقویت و بهبود روابط مادر و دختر

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴.۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با  پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *