سرهنگ “کارآگاه مهدی افشاری” در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که تعدادی از قاچاقچیان، مقادیری مواد پتروشیمی خارجی را در انباری واقع در کهریزک، تخلیه و دپو کرده و تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به خارج از کشور ارسال می‌کنند.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که در نتیجه مشخص شد محل مذکور انبار کالای بازرگانی است که هیچ یک از کالا‌های آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده و با بسته بندی‌های غیرمجاز محصول به دست آمده را تحت عنوان ضایعات مواد پلاستیکی به کشور‌های همسایه قاچاق می‌کنند.

وی تصریح کرد: کالا‌های مکشوفه از این انبار ۶۴ تن مواد پتروشیمی (گرانول) بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی منتقل شد.

کلیک کنید خواندنی است:   نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت

این مقام ارشد پلیس پایتخت در پایان با اشاره به این که کارشناسان، ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از سه و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند، اظهار داشت: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید و از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *