سردار ” علی ولیپور گودرزی” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در ساعات پایانی شب به سطح شهر آمده و پس از شناسایی خودرو‌های شهروندان اقدام به سرقت آن‌ها کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مشخص شد، متهمان پس از اوراق کردن خودروها، قطعات خودرو را به مالخر فروخته‌اند، گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت تمام متهمان را شناسایی کردند.

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهمان و مالخر پرونده را در استان “کرمانشاه” ردیابی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را در عملیات‌های منسجم بازداشت کردند.

کلیک کنید خواندنی است:   اعزام بیش از ۵ هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود مبنی بر بیش از ده‌ها فقره اوراق خودرو‌های سرقتی و مالخری معترف شدند، عنوان کرد: در بررسی از مخفیگاه آن‌ها ۹ خودروی سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری پلیس



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *