مسابقه سوپرکاپ فوتبال ترکیه قرار بود امشب بین دو رقیب سنتی این کشور یعنی گالاتاسرای و فنرباغچه برگزار شود، اما با سناریویی عجیب همراه شد.

بعد از هجوم طرفداران ترابزون سپور به بازیکنان فنرباغچه در بازی سه هفته پیش، مدیران این تیم به شدت فدراسیون فوتبال ترکیه را زیر سوال بردند. آن‌ها در کنگره رسمی باشگاه اعلام کردند به خاطر اعتراض به بی عدالتی ها، در بازی سوپرجام حاضر نخواهند شد.  

فنرباغچه که پنجشنبه هم باید در چارچوب رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به مصاف المپیاکوس برود از فدراسیون فوتبال ترکیه خواست که بازی سوپرجام به تعویق بیفتد ولی فدراسیون فوتبال ترکیه تاکید کرد که بازی سوپرجام در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود. (المپیاکوس هم امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ یونان به مصاف لامیا رفت.)

در نهایت فنرباغچه در بازی امشب با ۹ بازیکن و تیم زیر ۱۹ ساله‌ها وارد زمین شد. این در حالی بود که گالاتاسارای با ترکیب اصلی وارد میدان شده بود و می‌خواست جام را به خانه ببرد. بعد از گذشت ۵۰ ثانیه از سوت آغاز بازی، ایکاردی، مهاجم آرژانتینی گالا، گل اول بازی را به ثمر رساند. بعد از گل، مربی تیم زیر ۱۹ ساله‌های فنرباغچه از بازیکنان تیم خواست که به رختکن بروند. بعد از صحبتی که داور بازی با مربی و مدیر تیم داشت، بازی تعطیل شد.  

کلیک کنید خواندنی است:   تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟

این اقدام باشگاه فنرباغچه حتی با واکنش ایکاردی هم همراه شد و به تشویق آنها پرداخت.

فنرباغچه اعتراض خود را با دادن جام قهرمانی به گالاتاسرای دشمن دیرینه خود و پذیرفتن جریمه‌های سنگین نشان داد.

در ضمن بازیکنان اصلی و ذخیره گالاتاسارای در داخل زمین یک بازی تمرینی برگزار کردند تا تماشاگرانی که برای تماشای دربی به ورزشگاه آمده اند، مجبور نشوند بعد از این اتفاق عجیب به خانه برگردند.  



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *