علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس دهم در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اهمیت روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت :جهانی شدن مسأله فلسطین را مدیون امام خمینی و اراده هوشمندانه ایشان هستیم چرا که روز قدس را متعلق به مظلومان دانستند و اکنون به نقطهای رسیده ایم که تحولات فلسطین و غزه و مقاومت مقتدرانه مردم آن، وجدان انسانی کشورهای جهان را تحریک کرد به گفته رهبر انقلاب فردا شاهد روز قدس متفاوتی خواهیم بود و فراتر از کشورهای مقاومت خروش بزرگی را مشاهده خواهیم کرد که گامی رو به جلو در تضعیف رژیم صهیونیستی خواهد بود.

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل نیز گفت :فلسطین دیگر فقط مساله مسلمانان نیست و همه آزادی خواهان جهان به دنبال تضعیف اسرائیل هستند و یک اجماع جهانی برای این امر صورت گرفته و طوفان‌الاقصی نیز نشان می‌دهد که مبارزه با صهیونیسم مردمی شده است .

وی افزود: تاکید امام خمینی این بود که قدس قبله اول جهان اسلام قرار گیرد تا مسلمانان جهان با جهاد و مبارزه برای نابودی اسرائیل تلاش کنند.

کلیک کنید خواندنی است:   پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از ۲۱ نشست تخصصی

جمهوری اسلامی ایران تفکر مبارزه با صهیونیسم را نهادینه کرد 

بروجردی متذکر شد: رژیم صهیونیستی هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسد و بر خلاف تمامی کنوانسیون‌های بین المللی عمل می‌کند و اگر این رژیم حمایت نمی‌شد تاکنون نابود شده بود در نقطه مقابل باید جبهه مقاومت را تحسین کرد که این چنین یکه و تنها از منافع فلسطین دفاع می‌کند و معتقدم که تفکر جمهوری اسلامی ایران تفکر مبارزه با صهیونیسم را نهادینه کرد و اگر همین امروز جنگ متوقف شد بازنده این میدان صهیونیست‌ها هستند. 

کنعانی مقدم گفت: نقشه راه مقام معظم رهبری در ادامه سیاستهای اما خمینی همواره  این بوده که مردم فلسطین تنها نیستند .

شکت اسرائیل درطوفان الاقصی جبران ناپذیر است

کارشناس مسائل بین الملل گفت: تلفات اسرائیل آن قدر بالاست که تصور آن را هم نمی‌کرد در حالی که سعی داشت به قدرت اول منطقه تبدیل شود اما حالا به انزوای سیاسی دچار شده و همه متوجه ماهیت کودک کش و تروریست آن شده اند و اگر حمایت رهبر انقلاب در این زمینه بود  موفقیت‌های جبهه مقاومت چندان چشمگیر نبود و شکست صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی جبران ناپذیر است .

کلیک کنید خواندنی است:   اجازه نمی‌دهیم هیچ طرف ثالثی از ناحیه اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم با اشاره به اهداف بر باد رفته رژیم صهیونیستی متذکر شد: ملتی که با دست خالی وتحت فشار این چنین مقاومت می‌کند  قابل تحسین است و برخی از کشورهای اسلامی آن چنان که باید عمل نکردند و لازم است تا ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

وی افزود : هرچه خروش وپویش جهانی علیه رژیم صهیونیستی بیشتر شود مجامع بین المللی بیشتر در برابر جنایت رژیم صهیونیستی موضع خواهند گرفت.

کنعانی مقدم ادامه داد: ما بعد از طوفان‌الاقصی وارد جنگ آفندی و هیبریدی شده ایم و اکنون موجی از مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاده که روز به روز در حال افزایش است و این دستاورد بزرگی است کشورهای جهان اسلام باید سفارتهای رژیم صهیونیستی را تعطیل و شاهرگ اقتصادی خود را با این رژیم کودک کش قطع کنند .

کلیک کنید خواندنی است:   پیام رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سرلشکر زاهدی و جمعی از همرزمان وی

بروجردی در پایان گفت : مجلس باید ارتباط مستمری با کشورهای منطقه و اسلامی برای حل مسائل غزه برقرار کند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *