علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس دهم در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اهمیت روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت :جهانی شدن مسأله فلسطین را مدیون امام خمینی و اراده هوشمندانه ایشان هستیم چرا که روز قدس را متعلق به مظلومان دانستند و اکنون به نقطهای رسیده ایم که تحولات فلسطین و غزه و مقاومت مقتدرانه مردم آن، وجدان انسانی کشورهای جهان را تحریک کرد به گفته رهبر انقلاب فردا شاهد روز قدس متفاوتی خواهیم بود و فراتر از کشورهای مقاومت خروش بزرگی را مشاهده خواهیم کرد که گامی رو به جلو در تضعیف رژیم صهیونیستی خواهد بود.

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل نیز گفت :فلسطین دیگر فقط مساله مسلمانان نیست و همه آزادی خواهان جهان به دنبال تضعیف اسرائیل هستند و یک اجماع جهانی برای این امر صورت گرفته و طوفان‌الاقصی نیز نشان می‌دهد که مبارزه با صهیونیسم مردمی شده است .

وی افزود: تاکید امام خمینی این بود که قدس قبله اول جهان اسلام قرار گیرد تا مسلمانان جهان با جهاد و مبارزه برای نابودی اسرائیل تلاش کنند.

کلیک کنید خواندنی است:   گفتگوی تلفنی دکتر امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه مصر

جمهوری اسلامی ایران تفکر مبارزه با صهیونیسم را نهادینه کرد 

بروجردی متذکر شد: رژیم صهیونیستی هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسد و بر خلاف تمامی کنوانسیون‌های بین المللی عمل می‌کند و اگر این رژیم حمایت نمی‌شد تاکنون نابود شده بود در نقطه مقابل باید جبهه مقاومت را تحسین کرد که این چنین یکه و تنها از منافع فلسطین دفاع می‌کند و معتقدم که تفکر جمهوری اسلامی ایران تفکر مبارزه با صهیونیسم را نهادینه کرد و اگر همین امروز جنگ متوقف شد بازنده این میدان صهیونیست‌ها هستند. 

کنعانی مقدم گفت: نقشه راه مقام معظم رهبری در ادامه سیاستهای اما خمینی همواره  این بوده که مردم فلسطین تنها نیستند .

شکت اسرائیل درطوفان الاقصی جبران ناپذیر است

کارشناس مسائل بین الملل گفت: تلفات اسرائیل آن قدر بالاست که تصور آن را هم نمی‌کرد در حالی که سعی داشت به قدرت اول منطقه تبدیل شود اما حالا به انزوای سیاسی دچار شده و همه متوجه ماهیت کودک کش و تروریست آن شده اند و اگر حمایت رهبر انقلاب در این زمینه بود  موفقیت‌های جبهه مقاومت چندان چشمگیر نبود و شکست صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی جبران ناپذیر است .

کلیک کنید خواندنی است:   آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم با اشاره به اهداف بر باد رفته رژیم صهیونیستی متذکر شد: ملتی که با دست خالی وتحت فشار این چنین مقاومت می‌کند  قابل تحسین است و برخی از کشورهای اسلامی آن چنان که باید عمل نکردند و لازم است تا ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

وی افزود : هرچه خروش وپویش جهانی علیه رژیم صهیونیستی بیشتر شود مجامع بین المللی بیشتر در برابر جنایت رژیم صهیونیستی موضع خواهند گرفت.

کنعانی مقدم ادامه داد: ما بعد از طوفان‌الاقصی وارد جنگ آفندی و هیبریدی شده ایم و اکنون موجی از مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاده که روز به روز در حال افزایش است و این دستاورد بزرگی است کشورهای جهان اسلام باید سفارتهای رژیم صهیونیستی را تعطیل و شاهرگ اقتصادی خود را با این رژیم کودک کش قطع کنند .

کلیک کنید خواندنی است:   ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند

بروجردی در پایان گفت : مجلس باید ارتباط مستمری با کشورهای منطقه و اسلامی برای حل مسائل غزه برقرار کند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *