قاسمی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حمله سپاه پاسداران به مراکز نظامی و پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند هر کنشی، با واکنشی رو به رو خواهد شد و هر اقدام نسنجیده‌ای قطعا با واکنش طرف مقابل هم رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها پیش از این چندین بار چنین اقداماتی علیه ما انجام داده بودند و فکر نمی‌کردند با واکنشی رو به رو شوند، اما این بار نیرو‌های سپاه پاسداران با عملیاتی که انجام دادند نشان دادند که اسرائیلی‌ها حرفی برای گفتن ندارند و باید سر جای خود بنشینند.

قاسمی پور گفت: آن‌ها باید بدانند که نمی‌توان به حریمی وارد شد و جوابی دریافت نکرد. این اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما، هم برای اسرائیلی‌ها و هم برای آمریکا و متحدینش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.

کلیک کنید خواندنی است:   صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱ اردیبهشت

وی افزود:‌ این‌ها ۳۵ هزار انسان را به شهادت رساندند و خدا به کشور ما کمک کرد که پاسخی دقیق به این حرکتشان بدهیم و به امید خدا به زودی مردم غزه هم نجات پیدا کنند و بدانید که مسلمانان اگر با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعا کشوری به خودش اجازه وحشی‌گری علیه‌شان را نمی‌دهد.

وی در ادامه تاکید: مسلمانان باید کنار هم باشند و وحدت داشته باشند. هدف همه مسلمانان یکی است. همه این‌ها می‌تواند کمک کند تا دیگران از کشور‌های اسلام سوءاستفاده نکنند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *