علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری، صحبت‌هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی کار کشورمان شرکت کننده در رقابت‌های گزینشی المپیک در قرقیزستان داشت.

دبی گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است.

وی تصریح کرد: ما با دعای خیر مردم و تشویق آن‌ها روحیه می‌گیریم، شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن‌ها را خوشحال کنید.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده است به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریف را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده، فیلم تک تک حریفان شما را آنالیز کرده و اطمینان داشته باشید که موفق خواهید شد.

کلیک کنید خواندنی است:   سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد

گفتنی است: مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می‌شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند. مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می‌روند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *