در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محمد کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در ارتباط با اهمیت مشارکت مردم در امر تولید با توجه به شعار امسال اظهار کرد: امسال با شعار راهبردی تولید و مشارکت مردم رو به رو هستیم و مردمی‌ترین بخش اقتصاد کشور هم بخش کشاورزی است؛ که ان‌شاء‌الله امسال با بارش‌های پر قدرتی که خواهیم داشت خشکسالی را پشت سر می‌گذاریم و وارد پر آبی خواهیم شد بنابراین کشاورزان باید با خیال راحت به کشت دیم و کشت آبی خود ادامه دهند و در سال ۱۴۰۳ رکورد بزرگی را در تولیدات کشاورزی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در بخش صنعت و خدمات دولت زیر ساخت‌های لازم  را برای جهش تعیین کننده تولید مهیا کرده است و محیط کسب و کار روان شده و دولت مهیا است کالا‌هایی که در داخل تولید می‌شود را از خارج وارد نکند و این جان تازه‌ای را به اقتصاد کشور خواهد داد.

کلیک کنید خواندنی است:   عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود

انبارلویی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام بیش از ۱۴ نکته کلیدی را به عنوان رهنمود اقتصادی امسال مطرح کردند و امیدوارم دولت برای عملیاتی کردن این رهنمود‌ها به همراه مجلس و دستگاه قضا بتواند در این مسیر گام‌های بزرگی را بردارد.

وی تاکید کرد:برای تولید ملی دو مانع داریم. یکی قاچاق است و دیگری تعارض منافع است. دولت و دستگاه قضایی درباره قاچاق باید محکم بایستند و نگذارند قاچاق مانند خنجر بر تولید کشور فرود بیاد.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: درباره تعارض منافع هم عده‌ای منافع آن‌ها بر این است که تولید نداشته باشیم به بهانه‌های مختلف اجناسی که در داخل تولید می‌کنند را از خارج می‌آوردند و این گونه است که منافع افراد خاص که از آن‌ها به عنوان مافیا یاد می‌شود به چشم می‌آید و دولت با همکاری دستگاه قضایی و مجلس می تواند در حل معضل موفق باشد.

کلیک کنید خواندنی است:   بعضی از ملت‌های مسلمان لکه ننگ حمایت از صهیونیست‌ها را از کشورشان پاک کنند

وی درباره تاکید هر ساله رهبری به بهبود اقتصاد کشور گفت: مسئله تحریم‌های آمریکا و موضوع معیشت مردم و سفره مردم برای رهبری و مسئولان نظام مهم است و اکنون در وسط معرکه یک جنگ بزرگ اقتصادی قرار داریم و ۳ کشور شرور اروپایی مثل انگلیس و فرانسه و آلمان با همکاری آمریکا و اسرائیل می‌خواهند شرایط زیست مردم ما را در حوزه اقتصادی با مشکل رو به رو کنند و مسئله اقتصاد برای ما در ۴ دهه گذشته مهم بوده است. اما خداوند متعال به این دولت عنایت داشته که بتوانیم تحریم‌ها را دور بزنیم و تا تولید را در کشور سر پا نگه‌داریم.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *