سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین املاکی در مسجد جامع شهرستان لنگرود در استان گیلان افزود: شهید املاکی که تولدش با روز عاشورای حسینی گره خورد، حسینی و عاشورایی رشد کرد و در دفاع از انقلاب، اسلام و کشور جنگید و عاشورایی به شهادت رسید.

وی افزود: شهیدی که ولی امر مسلمین جهان او را قهرمان نامید. شهیدی که هرچند جسم مادی او مفقود شد ولی با پیوستن روح مطهرش به ملکوت اعلی نامش برای همیشه ماندگار و جاوید ماند آری شهادت، خلعت زیبایی است که خداوند بر تن اولیاء خود می‌پوشاند مقام شهادت مقام بالایی است و دستیابی به آن، بدون عبودیت ناممکن است، شهادت پایان زندگی نیست، آغاز حیات است. شهید ابتدا ظرف وجود خود را به طهارت و پاکی آراسته می‌کند و با جهش به مقام عبودیت به ملکوت اعلی عروج می‌کند. امام علی (ع) که اقیانوس فضایل در قله کمال انسانیت و عبودیت است هنگام شهادت، دستیابی به قله رستگاری را در شهادت می‌بیند.

کلیک کنید خواندنی است:   آمادگی یگان‌های نیروی زمینی سپاه از حیث تجهیزاتی و نیروی انسانی مطلوب است

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا در دفاع مقدس پیروز شدیم (جنگی به مقیاس جنگ جهانی)، در عرصه‌های گوناگون پیشرفت کردیم، قدرتمند شدیم، نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکا را ذلیل کردیم، ملت‌های جهان عظمت و عزت مردم ایران را برای خود الگو کردند و در مقابل جهان خواران مقاومت کردند، آمریکا، انگلیس و اسرائیل ضعیف شدند و دوران افول و سیر شکست خود را طی می‌کنند. امروز دست برتر را داریم، مسیرمان این است و می‌گوییم تا شرک و کفر و ظلم هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم و به فضل الهی قاطعانه به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: امروز تمام جبهه کفر، الحاد، ظلم، ستمگری و تجاوز در مقابل جبهه حق صف آرایی کرده است مردم جهان، امروز ماهیت تمدن غربی را در جنگ علیه مردم مظلوم و بی پناه غزه و فلسطین می‌بینند تمدنی با ماهیت کودک کشی، جنایت، خون ریزی، قساوت قلب، بی رحمی و وحشی‌تر از هر نوع توحشی، ماهیت تمدن غرب در جنگ با معنویت و ظلم و جنایت علیه مظلوم است و در مقابل آن، ماهیت تمدن اسلامی صیانت از معنویت، دفاع از مظلوم و مقابله و مبارزه با ظلم است.

کلیک کنید خواندنی است:   قدردانی فرماندهان ارتش و سپاه از عنایت ویژه رهبر انقلاب

سردار شکارچی تاکید کرد: از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به رژیم صهیونیستی کمک هم می‌کنند ولی به ملت‌ها امیدواریم از آنها می‌خواهیم که به میدان بیایند و با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و ارباب او آمریکای جنایتکار را تحریم اقتصادی کنید. نگذارید منابع مسلمانان به نفع اسرائیل و علیه مردم مظلوم غزه بکارگیری و تبدیل به بمب و موشک شود و بر سر مردم مظلوم و بی پناه فرود آید و این لکه ننگ را از کشورتان پاک کنید تا تاریخ آینده طور دیگری شما را قضاوت کند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *