ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گفته وی، ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده ولی آباد و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های شنگلده، گزنک، آب اسک و حدفاصل پیست آبعلی تا مبارک آباد و در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا آب اسک را شاهد هستیم.  

او می‌گوید: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – رشت مسیر (شمال به جنوب) محدوده سراوان و حدفاصل گنجه تا رودبار گزارش شده است.

وی گفت: تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) را شاهد هستیم.

کلیک کنید خواندنی است:   الحاق ۳۷ هزار هکتار اراضی برای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی

 محرابی نیا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده نظرآباد را شاهد هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت جوی محور‌ها گفت: بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، مازندران، البرز و قزوین را شاهد هستیم.  

وی افزود: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، تهران، گلستان، سمنان، خرسان جنوبی، خراسان شمالی، خرسان رضوی، فارس، قم، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان گزارش شده است.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *