فرزند شهید صیاد شیرازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید صیاد شیرازی در حاشیه مراسم بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» که در مسجد امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اعتقادم بر این است که نسل جوان، نوجوان و مردم ما همه‌شان در مسیر شهدا قرار دارند. جوانان و نوجوانان ما علاقه‌مند هستند که با شناختن مسیر شهدا آن را ادامه دهند و تلاش و همت خود را در این مسیر بگذارند.

وی افزود: جوانان ما علاقه دارند که شناخت از خصوصیات‌های شهدا داشته باشند و این را در خود پیاده کنند و البته عنایت و فضل الهی نیز باید شامل حال افرادی شود که در این مسیر هستند. در همین بچه‌های دهه ۸۰  شخصیت‌هایی هستند که در محور مقاومت و در حوادث گوناگون اسم آن‌ها و راه آن‌ها مانند شهدای دفاع مقدس ما است  و راه باز است و امکان برای حرکت در این عرصه وجود دارد.

کلیک کنید خواندنی است:   بیانیه وزارت خارجه در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق

وی درباره این موضوع که شهید صیاد شیرازی نمادی از وحدت میان سپاه و ارتش کشورمان بود و نیاز این وحدت در شرایط فعلی چه میزان است، گفت: ما همیشه و از ابتدای انقلاب تا به امروز نیاز مبرمی به اتحاد و همبستگی همه جانبه میان مسئولین داریم. در درجه اول در میان خودشان و در وهله دوم این همکاری و اتحاد میان مردم و مسئولین بسیار مهم و با ارزش است.

صیاد شیرازی در انتها گفت: شعار امسال هم (جهش تولید با مشارکت مردم) این را یادآور می‌شود که برای موفقیت در همه عرصه‌ها از جمله کار‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نقش مردم و اتحاد کلمه میان آحاد اقشار مردم می‌تواند بسیار موثر باشد و همین مشارکت خود یک مولفه قدرت برای پیشرفت همه جانبه در عرصه‌های گوناگون است.

کلیک کنید خواندنی است:   صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۶ فروردین



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *