آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان در حاشیه دیدار با سفرا و کارداران کشورهای اسلامی گفت : امروز مقاومت مردم فلسطین نتیجه داده و مهمترین علت آن باور مردم فلسطین است که هیچ گاه اسیر معاملات سازشکارانه نشدند به برکت شجاعت فلسطینی‌ها کاخ پوشالی صهیونیست‌ها سست تر از خانه عنکبوت شده است .

وی افزود : اقدامات مردم غزه صهیونیست‌ها را به استیصال انداخته و آن‌ها برای جبران ضربه های طوفان الاقصی به نسل کشی روی آورده اند.

رئیسی متذکر شد: تحولات اخیر بیش از پیش نشان داد که رژیم صهیونیستی به ارزش‌های انسانی پایبندی ندارد و برای جبران ضعف های خود به هر اقدام غیر انسانی دست می‌زند.

رئیس جمهور کشورمان گفت : مدعیان حقوق بشر در غرب سکوت خجالت آوری اختیار کرده اند و با محوریت آمریکا در جنایات  رژیم صهیونیستی مشارکت دارند اما صبر و استقامت مردم فلسطین باعث شده که اسرائیل به هیچ کدام از اهداف خود دست نیابد .

کلیک کنید خواندنی است:   آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است

وی افزود :عملیات طوفان الاقصی واکنشی به دوره ای طولانی از ستم و توحش رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجد الاقصی بود و نقطه عطفی در مبارزه با اشغالگری است و روند نبرد فلسطین به قبل و بعد آن تقسیم شده است .

آیت‌الله  رئیسی متذکر شد : این رژیم غاصب با انبوهی از مشکلات مواجه است و سطح بالای آسیب پذیری آن برای جهانیان آشکار شد و در سیاست نیز هر لحظه بیشتر در آستانه فروپاشی قرار دارد .

رییس قوه مجریه گفت :حرکت این رژیم حتی از سوی حامیان محکوم شد و ملت‌های جهان پیش از پیش به اهمیت ایستادگی در برابر این رژیم پی بره اند .

رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: رژیم غاصب صهيونيستی به لطف خداوند توسط نیروهای جبهه مقاومت مجازات می‌شوند و برای همیشه از جنایاتی که صورت دادند پشیمان خواهند شد .

کلیک کنید خواندنی است:   ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس

وی در پایان گفت :به روح پاک همه شهدای راه قدس درود می‌فرستم  و از صمیم قلب مردم صبور و رنجدیده نوار غزه که در ماه‌های گذشته به طور پیوسته آماج حملات جنایات رژیم کودک کش بودند ادای احترام می‌کنم. ملت ایران خود را در کنار همه مبارزانی می‌داند که امروز در خط مبارزه با استکبار در منطقه ایستاده اند و ما به گرمی دست همه آن مبارزان را می فشاریم و از همه ملت‌ها برای حمایت از مقاومت جوانان مؤمن و شجاع فلسطین لبنان و در جای جای منطقه تشکر می‌کنیم.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *