محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به گسترده شدن ۱۳ عدد فرش گل به متراژ ۱۳۴۰ متر مربع و نیز ۴۵ سبد گل با کاشت گل‌های فصلی در بزرگراه‌ها، میادین و بوستان‌های سطح نواحی هفتگانه منطقه گفت: همزمان با آغاز فصل بهار و عید نوروز به منظور زیبایی بصری، ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضا‌های شهری از منظر مناسب با فصل بهار اجرای فرش گل در سطح منطقه به اجرا درآمد.

وی گفت: در اجرای گل آرایی‌های موجود در سطح بزرگراه‌ها، میادین و بوستان‌ها کاشت گل‌ها از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و انواع گونه‌های فصلی از جمله بنفشه، همیشه بهار و … استفاده شده است. 

شیری با اشاره به اینکه در بزرگراه امام رضا (ع) نام مبارک هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت (ع) با گل کاری نقش بسته است، افزود: دیگر فرش گل‌ها نیز با المان‌های اسامی معصومین علیهما السلام، یا علی (ع)، یا امام رضا (ع) و اشکال هندسی آراسته شد.

کلیک کنید خواندنی است:   توصیه به هموطنان در روز طبیعت/ هشدار‌های ایمنی برای مراقبت از هموطنان بویژه کودکان در سیزده بدر

شهردار منطقه با اشاره به طرح استقبال از بهار گفت: علاوه بر کاشت گونه‌های ذکرشده، پیاز لاله نیز با رنگ بندی متنوع کاشته شده است و در آستانه بهار با گرم شدن شکوفا خواهد شد.

شیری در پایان اضافه کرد: همچنین در طرح استقبال از بهار ۳۰ فلاورباکس و گلجای‌های طبقاتی با گلکاری‌های متنوع در مقابل ساختمان منطقه، نواحی، میدان امام رضا (ع)، بوستان توسکا و … جانمایی شده است.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *