چند بار در طول سال گذشته وقتی که نی پلاستیکی را برای نوشابه خود گرفتید، یا وقتی همه آن کارتن های مصرفی را در سطل زباله انداختید، احساس گناه کرده اید؟ خوب، بنابراین شما واقعاً نیازی به حساب کردن ندارید، اما حدس می زنم جواب احتمالاً زیاد است. علیرغم آنچه ممکن است خبرها را بشنویم، ۷۴ درصد از همه آمریکایی ها نگران محیط زیست و آسیب هایی هستند که ما به سیاره شکننده وارد می کنیم، اما به مراتب کمتر، یکی از پنج نفر ، می گویند که آنها حاضرند همه تلاش کنند. این بخش سخت است: بسیاری از ما عمیقاً مراقب هستیم، اما از اینکه چه تغییراتی ایجاد می کند، چه تأثیراتی خواهد داشت احساس اطمینان نداریم. در حالی که اکثریت ما هرگز قصد نداریم برای پاک کردن پلاستیک های موجود در اقیانوس از ابزارهای عجیب و غریب استفاده کنیم، هنوز کارهای بسیاری وجود دارد که می توانیم از مخاطرات زیست محیطی جلوگیری کنیم.

به عنوان یک حامل نی پلاستیکی، می دانم که اگرچه در برخی مناطق گام بر می دارم، اما در برخی دیگر می توانستم بهتر عمل کنم. نکته این است: هیچ یک از ما کامل نیست ، اما این نباید ما را از انجام کارهایی که می توانیم دلسرد می کند. ما باید واقعاً عشق خود را به سیاره خود نشان دهیم. در اینجا ۱۰ روش برای زندگی سالم تر آورده شده است:

 

حمل مایعات

آسان ترین مکان برای شروع البته در کارهایی است که شما روزانه انجام می دهید، مانند نوشیدن آب ، چای ، قهوه یا آب میوه و … هر حدود ۳۸ میلیون بطری پلاستیکی در محل های دفن زباله در آمریکا قرار دارد ، و تا ۹۱ درصد هرگز بازیافت نمی شوند. هم اکنون نگرانی هایی درمورد ذرات پلاستیکی موجود در آب موجود وجود دارد. راه حل؟ فیلتر مناسب بر روی شیر آب خود انتخاب کنید، یا  از آب بطری شده را که بسته بندی شیشه ای دارد بنوشید. برای نوشیدن در یک بطری آب شیشه ای، بطری دلخواه خود را تهیه کنید، و این یک قدم آسان برای کاهش ضایعات پلاستیکی است. و در مورد قهوه و چای نیز همین مسئله صدق می کند. بسیاری از لیوان های نوشیدنی گرم قابل بازیافت نیستند.

کلیک کنید خواندنی است:   دانه چیا: دنیایی از فواید در دانه‌ای کوچک!

 

 از دستمال مرطوب قابل استفاده مجدد استفاده کنید.

از بین بردن آرایش، پاک کردن سطوح خانگی، تمیز کردن لکه ها، همه اینها همه فعالیت های روزانه است که باعث ایجاد زباله می شوند. همه ما به سهولت به دستمال مرطوب و حوله یکبار مصرف معتاد هستیم، اما اگر نیازی به استفاده یکبار مصرف نیست، دیگر واقعاً اینگونه نخواهد بود. ما به طور فزاینده ای به نسلی تبدیل شده ایم که برای صرفه جویی در وقت و برطرف کردن دردسرها، به شدت به وسایل یکبار مصرف اعتماد می کند. برای دستمال مرطوب خانگی، می توانید از حوله آشپزخانه استفاده کنید. استفاده از پارچه قابل استفاده مجدد مانند رول بامبو گزینه بسیار خوبی است زیرا هر ورق بامبو ارگانیک را می توان تا ۱۰۰ برابر شستشو داد (بنابراین باعث صرفه جویی در هزینه نیز می شود). بامبو برای هر رولی که خریداری شده است ، با یک شریک درخت کاشت همکاری می کند تا به احیای محیط در سراسر جهان کمک کند.

کلیک کنید خواندنی است:   چرا باید عاشق املت آواکادور باشیم؟-مجله زن خوب

اشتراک های لباس

متأسفانه برای ما عاشقان سبک، مد یکی از آلوده ترین صنایع جهان است. از مواد شیمیایی سمی و مواد زائد گرفته تا زباله های نساجی ، کاملاً واضح است که صنعت مد کار گسترده ای برای تمیز کردن دارد. به عنوان مصرف کنندگان، این وسوسه انگیز است که به دنبال لباس کم هزینه، غالباً در تلاش برای حفظ ظاهر تازه و فعلی ما باشند. برای پاسخگویی به این تقاضای فزاینده برای مد روز ، یک افزایش عظیم در خدمات اشتراک پوشاک وجود دارد، که یک سرویس لباس چرخش ماهانه ارائه می دهند تا شما بپوشید، لذت ببرید و بعد برگردید  و اگر چیزی وجود دارد که دوست داشته باشید، می توانید بخرید. سعی کنید مد روز را فراموش کنید و مد را انتخاب کنید که از پایدار و اخلاقی برخوردار باشد. هنوز راه طولانی در صنعت وجود دارد، اما بسیاری از مارک های پوشاک به سمت شفافیت روی می آورند و با مسئولیت پذیری بیشتری از نظر زیست محیطی به سر می برند. با کیف پول خود در این مورد رأی دهید و مارک هایی معتبر انتخاب کنید، که علاوه بر شفاف بودن در کارخانه های خود، در پاکترین کارخانه در جهان پیشگام باشند.

کلیک کنید خواندنی است:   رفیق! خودت را دوست داشته باش-مجله زن خوب

به پلاستیک نه بگویید.

برو زیست تخریب پذیر

یکی از بزرگترین نقاط مهم برای تمایلی که به سبز شدن ندارند این است که فکر می کنید مجبورید از امکانات مدرن خودداری کنید. خوشبختانه، اگر کارهای خانه خود را انجام دهید، اینگونه نیست. بسیاری از شرکت های جدید با مسئولیت پذیری بیشتر با محیط زیست ، نیازهای ما را تأمین می کنند. برای مثال غلافهای قهوه را بگیرید. متأسفانه ، غلافهای قهوه بین ۱۵۰ تا ۵۰۰

پسماند غذا

وقتی ناهار خود را آماده می کنیم، یا بسته های مانده را بسته بندی می کنیم، راحت است. خوشبختانه، برخی از مارک های بزرگ این امر را با بسته بندی هایی که از نظر محیطی سالم است در نظر گرفته اند. گذشته از ظروف شیشه ای، بسته بندی زنبور عسل جایگزین دیگری از بسته بندی پلاستیکی است که قابل استفاده است.

WWW.theeverygirl.com

مترجم: سمیرا قاضی

زیباشو دات کام

 

موضوعات مرتبط



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *